åtekomst.

HEJ!
 
det var längesen må jag säga.
 
tänkte om jag skulle börja skriva igen. är bara det, att jag inte vet riktigt vart jag ska börja skriva. i någon gammal blogg? eller skapa en helt ny? känns som att det är det enda jag gör, när jag väl bestämmer mig för att börja skriva, är att skapa en ny, skapa en ny och skapa ännnu en ny. för att sedan, när det är ordnat;
 
sluta
skriva
 
i alla fall på intenet.
 
men kanske. kanske. kanske.
 
att jag borde börja skriva igen.
 
starta upp (ännu?) en ny blogg. eller skriva här i gamla.
 
här i gamla kanske är bra, kanske det.
 
ta bort gamla inlägg i så fall.
 
skriva ut.
 
och renovera, denna. renovera och göra en ´come back´efetr x antal år.
 
å herrejesus - vad jag saknat att skriva!
 
(en idé för mig själv; se inte detta som ett evighetslångt beslut, se detta som en blogg att skriva i under detta år, året här på öland, det är nog det som håller bäst, i stunden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0