du blogg

hej igen.
 
jag är nog rätt så svältfödd, på skrivande.
 
har ju helt totalt bara.. glömt bort, lagt det åt sidan, skrivandet.
 
för ritandet. det ständiga tecknandet, i loggboken, ritboken.
 
det direkta som blir där i, ingen redigering, bara rita, det som är och det som blir.
 
det är annorlunda. att skriva på datorn, skriva blogg. här finns möjligheten, att gå tillbaka, att se tillbaka och ändra,  bli nöjd för att känslan säger så, kunna vila mot, inte bara göra göra göra utan att se bakåt, inte bara göra göra göra i massgörelse (mass.. förgörelse.. förgörelse, av.. mig? nej, inte riktigt, men ibland känns det liksom så)
 
åh, HEJ BLOGG! jag är så glad, att skriva igen.
 
och vet du vad blogg? jag ska inte säga till någon, att jag har dig. jag ska inte sätta upp massa hinder, för mig. nu är du min blogg, och ja. nog med det. min blogg. som jag kan vara ärlig mot.
 
låter bra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0