YNGVE

jag skriver massa nu.
 
kanske är det ett sätt, att fly, verkligheten. fly, tillvaron, som är nu.
 
för jag trivs inte i den riktigt. inte alls faktiskt (eller jo, lite ibland, men det går ju som man säger - upp och ner, som en berg och dalbana - klyschigt jag vet, men oh så sant!)
 
igårkväll var dock en bra kväll (efter en jobbig sketdag, som gick ut på att vakna halv 2 (oj, jag försov mig visst lite.. hej skev tidsuppfattning)
 
efter att ha varit i färgestaden, på flykt från mig själv och på flykt från tiden, cyklade jag tillbaka till det kalla huset och gick över till skolan. saknade folk och saknade framför allt Z. knackade på hos henne och frågade om vi skulle se film tillsammans, och ja hallelulja, det ville hon!
 
så en halvtimme senare blev det film i tv-rummet med "Mannen som älskade Yngve" och oj vad den var bra. Love Love Love. En rödhårig kille som blir förälskad i en yngve och.. ja, villle hoppa in i filmens värld och vara en del av den (dock var den ju inte den lyckligaste, men ändå..)
 
 
 
 
På tal om det.. Statist.se! Där ska jag gå med. Glömmer bara bort hela tiden. gå in gå in gå in gå med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0